• (iOS) Tap Titans 2: Clicker RPG Game kódy neomezené peníze

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tap Titans 2: Clicker RPG Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tap Titans 2: Clicker RPG Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódy neomezené peníze ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tap Titans 2: Clicker RPG Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Po dnešní aktualizaci i nejde hra spustit.

    NENÁVIDÍM TUTO HRU, PROTOŽE VŽDY ZÁLOHU SVŮJ ÚČET A SMAŽE HO A PŘICHÁZÍM TOLIK POUŽÍVAL JSEM PENÍZE A VŠECHNO A NEPUSTÍ MĚ NA ÚČET TOHLE NENÁVIDÍM TAKÉ MI NEBUDOU ODPOVÍDAT, A KDYŽ SE JIM TO SNAŽÍM ŘÍCT NIC TOHLE NEDĚLAJÍ A ODPOVĚĎ SVÝM LIDEM, KTEŘÍ TUTO HRU HRAJÍ PROSÍM

    Je to v pořádku, trochu pomalý začátek, ale dobrý

    Age of War 2 Strategie mita

    Od té doby, co jsem aktualizoval svůj telefon, nemohu hru otevřít

    Skvělá hra ale není to hra dle mého gusta. Ale určitě pokračuje protože to není špatná hra. UŽÍVAT SI

    Aplikace od poslední aktualizace hodně padá.

    Je to jako každá bezplatná hra s poněkud spravedlivějším obchodním modelem. „Můžete“ ji hrát zdarma, ale po dosažení bodu normálně nepostupujete, pokud nepoužíváte vylepšení. Vylepšení stojí prémiovou měnu (diamanty). Postup je na křivce, kdy vylepšení a bezplatná prémiová měna klesají dále a dále od toho, co potřebujete, abyste pokračovali na úroveň. Když tyto hry nabízejí diamantový balíček za 50 babek, musím se smát... Vždy jsou to mobilní hry. AAA PC hru si koupíte za 50 babek. Srsly.

    Upřímně řečeno. Už mám dost této hry a vývojářů. Utratil jsem téměř 3 000 $ a hrál jsem to více než 1150 hodin. Kdysi jsem to tak miloval, ale teď už mě to nebaví. Vývojáři si spletli RNG s dovedností a jediným multiplikátorem nebo jednoduchou kosmetikou jako obsahem.

    můžete přidat funkci pro komunikaci v turnaji... nevíme s jistotou, zda jsou v turnaji vloženi BOTS, kteří neustále tlačí, když nás čas od času míjí místo číslo 1.. to jen znamená, že musíme utrácet hotovost za vybavení a relikvie, aby se propast mezi námi rozšířila.

    Hra je dobrá když se nudíte. I přesto že je to samé furt do kola je tam furt co dělat a s eventama je to sranda. jde vidět že se snaží hru udržet na živu. Ztrávil jsem v ní mnoho času a vůbec toho nelituju. Doporučuji!

    Grafika je úžasná Děkuji


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :